پايگاه خبري و تحليلي پايگاه خبري و تحليلي .

پايگاه خبري و تحليلي

كشورهايي كه با خريد خانه به شما گذرنامه جديد مي دهند!

هجرت از طريق خريد ملك بخش اعظمي از افرادي كه قصد مسافرت و هجرت به كشورهاي ديگر را دارند، راهكارهاي مختلفي را براي به چنگ آوردن اقامت پيش روي خود دارند . يك عدد از اين راه و روش ها، مسافرت از روش خريد ملك و در فيض دريافت كردن گذرنامه و پاسپورت تازه از آن كشورها هست . تعداد كشورهايي كه در عالم با چنين امكاني به خريدار خانه، اذن اقامت و حتي گاهي كارت شهروندي مي دهند، حدود ۳۰ كشور هست كه روزنامه الي گشت در اين مطلب آن ها را به شما معرفي مي نمايد . براي سفر از نحوه خريد ملك مي توانيد اقبال خود را براي به دست آوردن اقامت دائم اين كشورها بالا ببريد .   

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


بلژيك- سفر از طريق خريد خانه فيجي | Fiji مطالب مرتبط: كليه آنچه كه بايد پيشين از سفر تحصيلي بدانيد معرفي ۱۰ مملكت برتر عالم براي مسافرت كاري ارزان ترين كشورهاي عالم براي مهاجرت از گزاره جزيره ها زيباي جهان كه هر كسي آرزوي هجرت به آن را دارد، جزيره فيجي در اقيانوس آرام جنوبي ميباشد كه همواره سواحل زيباي آن را در تصاوير تلويزيوني و فيلم ها و عكس ها ديده ايد . فيجي از آن كشورهايي كه به راحتي با سرمايه گذاري و خريد ملك در آن مي توانيد پاسپورت و گذرنامه تازه خود را براي ورود به اين مرز و بوم اخذ نماييد . براي مهاجرت از طريق خريد ملك در اين سرزمين بايستي مسلما و دست كم سرمايه‌گذاري ۱۲۵ هزار دلار ايالات متحده را در اين مملكت بر روي ملك خريداري گرديده انجام داده باشيد . پس از خريد ملك در اين مرزوبوم مي توانيد اقامت دائم را اخذ كنيد . در صورتي‌كه پس از انجام تمام اين كارها، توانستيد به بازه دستكم ۵ سال در اين كشور اقامت داشته باشيد، به شما كارت شهروندي نيز داده مي شود . يادتان باشد كه براي رفتن به اين جزيره بايد بليط هواپيما و پرواز خود را تهيه و تنظيم نمائيد كه اين مورد به نوبه خويش تهيدست به دست آوردن رواديدِ اين مملكت نيز مي شود . براي رفتن به اين جزيره بايد ويزاهاي مسئله نياز آن را بگيريد . 
كلمبيا | Colombia كلمبيا شمال غربي‌ترين مملكت در آمريكاي جنوبي و يكي از گزينه ها در ليست اين ۳۰ ميهن دنياست . در صورتي‌كه قصد هجرت به كلمبيا را داريد، مي توانيد با خريد ملك در اين كشور، اقامت دايم بگيريد . براي مسافرت از طريق ملك در كلمبيا مي توانيد با خريد منزل اي به مبلغ ۱۵۰ هزار دلار و سرمايه‌گذاري ۲۳ هزار دلار در يك كسب و فعاليت اقامت اين مرز و بوم را دريافت فرمائيد . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

 

 
فيجي برزيل | Brazil برزيل نيز همانند كلمبيا از جمله كشورهايي ميباشد كه هجرت از طريق خريد ملك در آن فراوان ارزان مي‌باشد . براي دريافت اقامت دايم برزيل به حداقل سرمايه ۱۶۰ هزار دلاري باشد . اين مبلغ را مي توانيد براي خريد ملك يا شيوه اندازي كسب و عمل جديد هزينه كنيد . 
دومينيكا | Dominica دومينيكا يكي از كشورها در سواحل گارائيب مي باشد كه به دليل مناظر خوشگل و سواحل شني با آب هاي نيلگونش مشهور شده است . هر تعدادي كه معروفيت اكثر خود را وام دار فيلم هاي هاليوودي نيز است . با سرمايه گذاري و خريد ملك در دومينيكا مي توانيد ويزاي اين ميهن را نيز اخذ كنيد . در مقرراتي كه براي سفر از نحوه خريد ملك اين مملكت آمده است، نياز به سرمايه گذاري مبلغ ۲۰۰ هزار دلار مي‌باشد . 
پاناما | Panama از پاراگراف ديگر كشورهايي كه در مجموعه كشور ها آمريكا قرار گرفته اند، مملكت پاناما هست كه براي افراد بازنشسته مضاعف مطلوب ميباشد . اين سرزمين هيچ دسته محدوديتي براي صدور جواز اقامت ندراد . براي سفر از شيوه خريد ملك در پاناما مي بايست حداقل مبلغي به اندازه ۲۰۰ هزار دلار را سرمايه گذاري فرماييد . 
وانواتو | Vanuatu مملكت وانواتو هم از آن جزيره هاي رويايي است كه هر كسي آرزوي اقامت در آن را داراست . در اين مرزو بوم نيز، مي توانيد با سرمايه گذاري حدود ۲۰۰ هزار دلار اقامت و حق شهروندي آن را اخذ كنيد . براي مسافرت از طريق خريد ملك به وانواتو به راحتي و دوچندان سريع به شما حق شهروندي و داده مي شود . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

 

 
برزيل-مهاجرت از شيوه خريد خانه دبي | Dubai با دست‌كم سرمايه گذاري به مبلغ ۲۷۲ هزار دلار براي خريد ملك و مبلغ ۲۰ هزار دلار در كسب و كار مي توانيد اقامت مرزو بوم امارات و دبي را نيز دريافت فرمائيد . در شراي مهاجرت از نحوه خريد ملك را براي دبي در لحاظ داريد، مي توانيد رواديدِ طلايي دبي را اخذ نمائيد . 
سنت لوسيا Saint Lucia درصورتي كه قسمتي از آن دسته از افرادي مي‌باشيد كه براي ممهاجرت به كشوري همانند سنت لوسيا اقدام مي كنيد، بايد يك خصوصي امور را انجام دهيد . از گزاره اين كارها، سرمايه گذاري مبلغ ۳۰۰ هزار دلار براي خريد ملك و مبلغ ۱۰۰هزار دلار براي امداد مالي به صندوق ثروت اين ميهن هست . با اين موقعيت مي توانيد براي مهاجرت از طريق خريد ملك در سنت لوسيا اقدام نماييد كه به شما پاسپورت و اقامت دايم داده مي شود . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

 


يونان | Greece در ليست اين ۳۰ كشور، ميهن يونان هم قرار دارد . شما حتي در صورتي‌كه عضو اتحاديه اروپا هم نباشيد با سرمايه گذاري و خريد ملكي در اين مرز و بوم با دستكم مبلغ ۳۰۰ هزار دلار اقامت خواهيد گرفت . با ۷ سال معاش در اين مملكت مي توانيد حق شهروندي يونان را هم دريافت فرماييد . همينطور برايتان قابليت و امكان معاش و كار در ديگر كشورهاي عضو اتحاديه اروپا وجود داراست . 
لتوني | Latvia كشور لتواني براي اشخاصي كه جزو شهروندان اتحاديه اروپا نباشند، رواديدِ طلايي صادر مي كند . براي اينكه بتوانيد چنين ويزايي را اخذ نماييد بايستي مبلغ ۳۲۷ هزار دلار يا بيشتر را در اين كشور سرمايه گذاري كنيد .در ويزاي طلايي به شما اجازه اقامت ۵ ساله در مرزوبوم لتوني داده مي شود و در صورتيكه براي بازه زماني زمان ۱۰ سال در اين ميهن بمانيد، مي توانيد دستمزد شهروندي دريافت فرمائيد . 
گرانادا | Granada گرانادا نيز نام شهري در اسپانيا و نيز اسم جزيره اي خاطر انگيز در ميان درياي كارائيب و در شمال ونزوئلا و جنوب شرقي ميامي ميباشد . منظطور از گرانادا در اين متن، مرزوبوم گرانادا در درياي اقيانوس آهسته ميباشد كه وضعيت مقرون به صرفه اي را براي اشخاصي كه قصد مهاجرت از روش خريد ملك را دارند، مهيا مي آورد . براي اين مدل هجرت مي مي بايست مبلغ ۳۵۰ هزار دلار در خريد ملك سرمايه گذاري فرماييد يا اين كه مبلغ ۲۰۰ هزار دلار خانه بخريد يا ۲۰۰ هزار دلار به صندوق مدني اين مرزو بوم كمك مالي فرماييد . 
دبي-مهاجرت از روش خريد ملك مجارستان | Hungary با سرمايه گذاري و خريد ملكي به مبلغ حداقل ۳۵۶ هزار دلار مي توانيد در مملكت مجارستان اقامت بگيريد . ولي درصورتي كه مي خواهيد قسمتي از شهروندان مجارستاني شويد، بايستي دستكم به بازه زماني ۸ سال پياپي در اين مملكت اقامت داشته باشيد . 
بلژيك | Belgium از پاراگراف كشورهاي اروپايي كه هجرت از روش خريد ملك در آن مضاعف آسوده بوده، بلژيك هست . وضعيت اخذ اقامت در اين مرزوبوم دوچندان مشقت بار گيرانه نميباشد و شما چه بسا با داشتن تحصيلات خوب به راحتي مي توانيد به اين سرزمين مسافرت فرماييد . در اين ميان، افراد غير نظامي و افرادي كه جزو اتحاديه اروپا نيستند، مي توانند با سرمايه گذاري و خريد ملك به مبلغ حداقل ۴۱۶ هزار دلار در بلژيك اقامت بگيرند . پس از اقامت در اين مملكت به برهه زماني ۵ سال، مي توانيد شهروند بلژيك گرديد . 
سنت كيتس و نويس | Saint Kitts and Nevis براي مسافرت از شيوه خريد ملك و به دست آوردن اقامت در اين مرزوبوم بايستي مبلغ ۴۰۰ هزار دلار هزينه فرماييد . به راحتي و با خريد ملك در اين سرزمين مي توانيد حقوق و دستمزد شهروندي اخذ فرمائيد و در نهايت به شما پاسپورت نو داده مي شود . 

آنتيگوا بارا بودا | Antigua and Barbuda در اين مرزوبوم هم همانند مملكت سنت كيتس نويس مي‌بايست دست كم ۴۰۰ هزار دلار سرمايه‌گذاري نماييد . 
آندورا | Andorra از عجيب ترين قوانين سفر و شهروندي را كشور آندورا داراست . با خريد ملكي با دست كم مبلغ ۴۷۵ هزار دلار در اين مملكت به شما اذن اقامت داده مي شود . البته در‌صورتي‌كه جزو اعضاي اتحاديه اروپا نباشيد! تصاحب كردن اين اقامت، فعاليت در كشورهاي عضو اتحاديه اروپا را تضمين نمي‌كند و براي اخذ حق شهروندي بايد به مقطع ۲۰ سال در اين مرز و بوم معاش نمائيد . 
بروژ بلژيك باهاماس | Bahamas براي هجرت از طرز خريد ملك در باهاماس مي بايست مبلغي به ميزان ۵۰۰ هزار دلار را در اين سرزمين سرمايه گذاري نماييد . در سود به شما ابتدا اقامت دايم باهاماس داده مي شود و درصورتي كه ۱۰ سال در اينجا زندگي نماييد، مي توانيد پاسپورت باهاماس را دريافت نمائيد . 
ايالت متحده | USA براي هجرت از طريق خريد ملك به آمريكا فقط مي توانيد چيره به اخذ گرين كارت اين كشو گرديد و به شما حقوق شهروندي وابستگي نمي گيرد . براي سرمايه گذاري در اين ميهن نياز به دست‌كم مبلغ ۵۰۰ هزار دلار داريد . 
موريس | Mauritius موريس از پاراگراف كشورهايي مي‌باشد كه به مشقت اقامت به اشخاص مي دهد و همچنين فراوان گران هست . در‌صورتي‌كه فردي براي ادامه تحصيل يا زندگي در مدت كوتاه قصد مسافرت از طرز خريد ملك را داشته باشد، مي تواند براي مرزو بوم موريس اقدام نمايد . موريس را مقصدي تفريحي براي ثروتمندان جهان ميباشد . براي اين منظور بايستي ۵۰۰ هزار دلار در ملك اين جزيره سرمايه‌گذاري نماييد تا بتوانيد اقامت ۲ ساله آن را اخذ فرمائيد . 

مونته نگرو | Montenegro براي خريد ملك در كشوري همانند مونته نگرو مي بايست مبلغ ۵۹۵ هزار دلار سرمايه‌گذاري فرماييد . با اين خط مش مي توانيد حق شهروندي و اقامت اين مملكت را اخذ نماييد . 
خريد ملك در مونته‌ نگرو ايرلند | Ireland براي اين‌كه بتوانيد به ايرلند مهاجرت نماييد، يك عدد از رويه هاي اخذ پاسپورت جديد خريد ملك در اين مملكت مي‌باشد . با سرمايه گذاري مبلغ دستكم ۵۹۵ هزار دلار در اموال، كسب و فعاليت و اوراق قرضه ايرلند مي توانيد اجازه اقامت دائم اين كشور را اخذ كنيد . در صورتيكه پس از آن به مدت ۵ سال در اين مرزوبوم زندگي كنيد، به شما كارت شهروندي داده مي شود . 
اسپانيا | Spain براي مسافرت از روش خريد ملك به اسپانيا مي بايست مبلغ ۵۹۵ هزار دلار را براي خريد منزل پرداخت نمائيد . از مزاياي اين جور هجرت اين است كه متقاضي ها پس از دريافت اقامت اسپانيا مي توانند حتي براي كار و معاش به ديگر كشورهاي عضو اتحاديه اروپا نيز بروند . 
پرتغال | Bulgaria شرايط اقامت در پرتغال همانند مرزو بوم اسپانيا ميباشد . با اين شرط كه اگر به زمان شش سال در اين مرزوبوم معاش فرمائيد مي توانيد بخشي از شهروندان پرتغال شويد . 
بلغارستان | Bulgaria براي مسافرت از شيوه خريد ملك به بلغارستان مي توانيد با پولي به قيمت ۵۹۵ هزار دلار شغل هاي خويش را انجام دهيد . در فيض آن عضو اتحاديه اروپا مي گرديد و مي توانيد چه بسا براي عمل به ديگر كشورهاي اتحاديه اروپا برويد . در صورتي‌كه به مدت ۵ سال در اين مرزوبوم زندگي كنيد، به شما كارت شهروندي بلغارستان هم داده مي شود . 
سوئيس | Switzerland سوئيس به اتباع خارجي كه براي مهاجرت از طريق خريد ملك اقدام مي كنند، پاسپورت و گذرنامه جديد مي دهد . براي اخذ حقوق و دستمزد شهروندي مي بايست ۱۲ سال در اين مرزو بوم اقامت داشته باشيد . 
تركيه | Turkey تركيه هم بخشي از اين ليست است . با خريد ملك و منزل اي به مقدار يك ميليون دلار مي توانيد اقامت تركيه را دريافت كنيد . در صورتي‌كه هم ۳ سال در اين سرزمين اقامت داشته باشيد، جزو شهروندان اين مرز و بوم مي شويد . 
اسپانيا-خريد ملك مالت | Malta با سرمايه‌گذاري مبلغ ۱ .۱ ميليون دلار يا بخش اعظم در اين كشور، اقامت دائم و پاسپورت اتحاديه اروپا را اخذ مي فرمائيد . 
موناكو | Monaco از گزاره كشورهاي كوچك دنياست كه به كساني كه قصد سفر از نحوه خريد ملك را داشته باشند اذن اقامت و پاسپورت نو مي دهد . با سرمايه گذاري ۱ .۲ ميليون دلار در اين كشور، در اموال و يا اين كه سپرده بانكي مي توانيد چنين شرايطي را اخذ فرمائيد . آن‌گاه از ۱۰ سال اقامت در موناكو نيز حق شهروندي اخذ مي نمائيد . 
ايتاليا | Italy براي مهاجرت از نحوه خريد ملك در ايتاليا بايستي مبلغ ۱ .۲ ميليون دلار و يا اين كه اكثر را در ملك هاي با منافع همگاني يا اين كه در يك پروژه تجديد بنا تاريخي سرمايه‌گذاري نماييد . 
قبرس | Cyprus براي دريافت اقامت و دستمزد شهروندي قبرس مي بايست دست كم مبلغ ۲ .۴ ميليون دلار يا بخش اعظم را صرف خريد ملك نمائيد . 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۲۴:۰۲ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :