پايگاه خبري و تحليلي پايگاه خبري و تحليلي .

پايگاه خبري و تحليلي

صادرات نفت روسيه به چين ركورد زد/رشد چشمگير توليد نفت عربستان

اقتصادنيوز: روز چهارشنبه، درحالي كه سرمايه‌گذاران به ديدار ترامپ و رييس‌جمهور چين در انتهاي هفته ديده دوخته‌اند، اكثر اوقات شاخص‌هاي آسيايي پرورش كردند . 
به گزارش اقتصادنيوز به نقل از مهر به نقل از رويترز، روز چهارشنبه، درحالي كه سرمايه‌گذاران به ديدار ترامپ و رييس‌جمهور چين در انتهاي هفته چشم دوخته‌اند، اكثر وقت ها شاخص‌هاي آسيايي پرورش كردند . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي 


گسترده‌ترين شاخص سهام آسيا اقيانوسيه ام‌اس‌سي‌آي در خارج از ژاپن ۰ .۳۶ درصد رشد كرد . 
سهام چين روز بسيار خير و خوبي را پشت رمز گذاشتند؛ كامپوزيت شانگهاي ۱ .۰۵ درصد و شاخص سي‌اس‌آي۳۰۰ نيز ۱ .۶۵ درصد، جهش كردند و شاخص شن‌زن ۱ .۳۳ درصد رويش كرد . 
در هنگ‌كنگ نيز شاخص هانگ‌سنگ ۱ .۶۷ درصد جهش كرد . 
خوبي ژاپن ۱ .۰۵ درصد جهش كرد، كوسپي كره‌جنوبي ۰ .۴۲ درصد به بها خويش افزود و سهام استراليا ۰ .۰۵ درصد افت كرد . 
اي‌ميني اس‌اندپي هم توانست در بازارهاي آسيايي ۰ .۳۳ درصد رشد نمايد . 
ديشب، پس از اين‌كه مشاور اقتصادي ملي آمريكا، لري كودلاو، اظهار‌ كه پيش از ديدار رييس‌جمهور ترامپ با رييس‌جمهور چين، شي‌ جين‌پينگ، در كناره اجلاس جي۲۰ در آرژانتين، آمريكا در تمام سطوح با چيني‌ها ارتباطات زيادي برقرار كرده است، شاخص‌هاي حياتي سهام در وال‌استريت پرورش كردند . 
اين دو رهبر در حالي قرار ميباشد با هم گفتمان كنند كه پيش از اين با اوضاع و احوال تعرفه‌هاي سنگين وزن بر واردات كشورهاي يكديگر و به راه پرت كردن جنگ تجاري، نگراني‌هايي در مسئله كند شدن رويش اقتصادي دنيا به وجود آورده است . 
كودلاو به خبرنگاران ذكر كرد كه ترامپ معتقد ميباشد كه احتمال متعددي وجود دارااست كه دو مرز و بوم به توافق برسند . اين اظهارات پس از اين انجام شد كه ترامپ به وال‌استريت ژورنال اظهار كرد امكان تاخير در ارتقاء تعرفه واردات براي ۲۰۰ ميليارد دلار از واردات چين، از ۱۰ درصد به ۲۵ درصد، كه قرار است از نخستين ژانويه اجرا شود، وجود ندارد . 
در بازار ارز، شاخص دلار در برابر ۶ ارز برتر جهان، تقريبا ثابت بود و با ۰ .۰۷ درصد رشد، به نرخ ۹۷ .۴۳۸ واحد رسيد . در برابر ين ژاپن هم نرخ برابري دلار ۱۱۳ .۸۶ ين شد . 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۰:۰۶ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :