پايگاه خبري و تحليلي پايگاه خبري و تحليلي .

پايگاه خبري و تحليلي

دلايل ازدواج مجدد مردان/چرا برخي زن دوم مي گيرند؟

دلايل ازدواج مجدد مردان/چرا برخي زن دوم مي گيرند؟

اخبار اجتماعي پايشگر-مردان معمولا به دلايلي مانند ثروت يا سرد بودن همسر در رابطه و يا فشار خانواده و ناباروري همسر به زن دوم گرفتن تمايل پيدا مي كنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر،تمام دلايلي كه مردان را به سمت گرفتن همسر دوم ميكشاند را به شما معرفي ميكنيم و بررسي ميكنيم داشتن دو همسر در مردان چه تاثيري دارد ؟ با اينكه در دين اسلام اجازه چند همسري به مردان داده شده است اما اين كار بر خلاف عرف است و در جامعه قابل قبول نيست و بر افرادي كه به سوي تعدد زوجات مي روند، برچسب هايي منفي زيادي زده مي شود.

ازدواج به علت بچه دار نشدن

برخي از زنان به علت بچه دار نشدنشان به همسر خود اجازه مي دهند كه براي بقاي نسل خود و زنده نگه داشتن دودمان، تجديد فراش كند . بعضي از اين خانم ها حتي خود براي همسرشان ، به خواستگاري مي روند و زن انتخاب مي كنند بدون آنكه بدانند چه اشتباه بزرگي مرتكب شده اند و به مرور زمان نفوذ گذشته را روي شوهرشان از دست مي دهند و محبوبيت خود را از دست خواهند داد.
ازدواج به علت پسردار نشدن
متاسفانه در جامعه ما افرادي هستند كه به فرزند پسر بيش از دختر علاقه دارند و مي پندارند با دختر دار شدن نمي توانند نسل خود را ادامه دهند و گمان مي كنند علت دختر دار شدنشان ايراد از همسرشان است. به همين دليل اقدام به ازدواج مجدد مي كنند و همسر قبليشان نيز به علت دخترانش مجبور است كه زندگي با هوو را تحمل كند.

ازدواج مجدد به علت تحريك پدر و مادر

برخي از مردان بسيار دهن بين و بي اراده هستند و با اينكه همسرشان را واقعاً دوست دارند به خاطر حرف هاي خانواده اش و حسادت مادر و يا خواهر خود اقدام به تجديد فراش با جلب رضايت همسر قبلي مي كنند . اغلب ، همسر اين گونه از مردان بيشتر به خاطر فرزنداني كه از زندگي مشتركشان دارند حاضر به ادامه زندگي با هوو مي باشند .

ازدواج مجدد به علت ثروت

برخي از مردان وقتي به ثروت مي رسند به قول قديمي ها شلوارشان دوتا مي شود فيلشان ياد هندوستان مي كند و ازدواج مجدد مي كنند.

ازدواج مجدد به علت سرد مزاجي خانم ها

رابطه جنسي براي مردان در زندگي مشترك اهميت فراواني دارد و اگر همسرشان با مشكل سرد مزاجي رو برو باشد تا حدي مي توانند اين مشكل را تحمل كنند .
برخي از زنان روبرو با مشكل سردمزاجي متأسفانه به دنبال درمان آن نيستند كه اين موضوع رفته رفته موجب سردي رابطهبين زوجين مي شود بنابراين به ازدواج مجدد رو مي آورند.

برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ اسفند ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۱:۲۵ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :