پايگاه خبري و تحليلي پايگاه خبري و تحليلي .

پايگاه خبري و تحليلي

برادركشي در تهران به خاطر گوشي موبايل

برادركشي در تهران به خاطر گوشي موبايل

اخبار حوادث پايشگر- رئيس كلانتري ۱۴۴ جواديه تهرانپارس از وقوع يك قتل خانوادگي در شرق تهران خبر داد كه طي آن پدر قصد مخفي نگهداشتن حقيقت ماجرا را داشت.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پايشگر، سرهنگ منصور حشمتيان در تشريح اين خبر اظهار كرد: راس ساعت ۹ صبح روز شنبه ۱۳ بهمن ماه، مسئولان بيمارستان الغدير تهران در تماس با ماموران پليس از انتقال جسد خونين پسر جواني از سوي پدر و مادرش به بيمارستان خبر دادند.

وي ادامه داد: سريعا تيمي از ماموران عمليات كلانتري براي تحقيقات ابتدايي وارد عمل شدند و در مراحل ابتدايي مشخص شد كه پسر جوان از ناحيه پهلو و ساعد دست چپ، هدف ضربات مهلك چاقو قرار گرفته است.

وي بيان كرد: در ادامه با مشخص شدن اين موضوع كه مقتول ۲۲ ساله، توسط پدر و مادرش به بيمارستان منتقل شده اما اين جوان قبل از رسيدن به بيمارستان به دليل شدت خونريزي و ضربات چاقو، داخل خودروي پرايد پدرش به كام مرگ فرو رفته بود اولياي دم تحت بازجويي قرار گرفتند.

وي در ادامه افزود: در ابتداي امر پدر خانواده هدف تحقيق قرار گرفت كه او ادعا كرد پسرش از سوي افراد ناشناس هدف ضربات چاقو قرار گرفته است اما تناقض‌گويي‌هاي پدر جوان كافي بود تا طي بازجويي هاي فني لب به بازگويي حقيقت گشايد.

وي اظهار كرد: پدر مقتول در تشريح اين اتفاق گفت: ساعت هفت صبح دو پسرم به خاطر گوشي موبايل با هم درگير شدند كه در اين صحنه يكي از پسرانم با چاقو برادرش را هدف قرار داد و وقتي متوجه خونريزي پسرم از ناحيه پهلو و دستش شدم، به سرعت او را سوار بر خودرو به همراه همسرم به بيمارستان منتقل كرديم كه پيش از رسيدن به اورژانس او فوت كرده بود.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: با ثبت اين موضوعات در پرونده و مراجعه ماموران به محل وقوع قتل، مشخص شد متهم برادركش متواري شده است كه با هماهنگي با بازپرس كشيك قتل پايتخت، پرونده براي دستگيري قاتل و اقدامات تكميلي ديگر در اختيار اداره دهم آگاهي پايتخت قرار داده شد و جسد نيز براي تعيين علت اصلي فوت به پزشكي قانوني منتقل شد.

مرجع اخبار رسمي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۹:۰۰ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :