پايگاه خبري و تحليلي پايگاه خبري و تحليلي .

پايگاه خبري و تحليلي

حيف‌وميل اموال چندهزار ميلياردي آموزش وپرورش/قوه قضائيه ورود كند

محمدمهدي زاهدي عضو كميسيون فراگيري و پژوهش ها مجلس در مصاحبه با خبر نگار مهر اظهار داشت: «آرشام» مدير ساواك كرمان قبلي از انقلاب بود، وي صاحب يكسري مؤسسات فرهنگي در تراز مرزوبوم بود و همينطور املاك متعددي در اختيار داشت تا به هدف ها فرهنگي مد لحاظ رژيم دست يابد . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


نماينده مردم كرمان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: آنگاه از انقلاب اين اموال مصادره شد و شوراي انقلاب اعلام كرد كه اين اموال در اختيار وزارت يادگرفتن و رشد قرار گيرد اما متأسفانه اين وزارتخانه به دنبال اين اموال نمي‌رود و فارغ از قانون در اختيار يادگرفتن و رويش استان‌ها قرار گرفته و بنياد قدس متكفل آن مي شود . 
وي افزود: اين بنياد زير نظر وزارت فراگيري و پرورش و وزارت علوم قرار ندارد و هيچ نظارتي در اين بنياد نمي باشد . هزاران هزار ميليارد تومان ملك، درآمد و ثروت در اين بنياد پنهان ميباشد كه به درستي هدايت و مدير نشده مي‌باشد . 
عضو كميسيون فراگيري و تحقيقات مجلس شوراي اسلامي گفت: در صورتي‌كه وزارت يادگرفتن و رويش متكفل كليدي اين بنياد بود، منشا درآمدي خوبي در اختيار اين وزارتخانه براي دستيابي به اهدافش قرار مي‌گرفت . اگر املاك مربوط به اين بنياد به فروش برسد، هزاران هزار مكتب با درآمد و اعتبارات اين بنياد ساخته خواهد شد و بدهي‌هاي وزارت يادگرفتن و رويش پرداخت مي شود . 
زاهدي تصريح كرد: گزارشاتي به ما رسيده ميباشد كه از املاك مربوط به اين بنياد، واگذاري‌هاي غيررسمي برخلاف ضوابط جاري مرزو بوم فيس گرفته مي‌باشد لذا از قوه قضائيه و اداره بازرسي درخواست كرده‌ايم اموال اين بنياد را مورد آناليز قرار دهند . 
وي با تأكيد بر اين كه اين اموال بايستي در تملك وزارت فراگيري و پرورش قرار گيرد، خاطرنشان كرد: مي بايست با اشخاص خاطي كه در اين سال ها اموال اين بنياد را حيف و ميل كرده‌اند بازخورد شود و اين اموال به بيت‌المال برگردد . 


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ساعت: ۰۱:۵۷:۱۴ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :