پايگاه خبري و تحليلي پايگاه خبري و تحليلي .

پايگاه خبري و تحليلي

جنگ خونين بهرام و سعيد كابلي براي به دست آوردن دختر فراري

رويدادها ركنا: دوئل عشقي دو مرد در يكي از خيابان‌هاي تهران سر سرقت‌هاي سريالي افغان‌ها را فاش كرد . 

 

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


نزاع خونين بهرام و سعيد كابلي براي به دست آوردن دختر فراري+ عكس يك‌سري روز گذشته مأموران پليس، هنگام گشت در يك عدد از خيابان‌هاي محدوده خاوران مرد جواني را با رمز و صورت خونين ديدند . وي كه به سختي مي‌توانست راه برود در اكنون فرار و گريز از دست يكسري مرد افغان بود كه تعقيبش مي‌كردند . مأموران فورا مردان افغان را بازداشت كرده و در اوليه گام به تحقيق از مرد زخمي پرداختند . او در تحقيقات گفت: اينجانب معتادم و از آنجايي كه اين گاراژ مخروبه پاتوق معتادان ميباشد براي مصرف مواد به اينجا مي‌آيم . يك سري هفته قبل كه به اينجا آمدم با دختر 16 ساله‌اي به‌ نام ماندانا آشنا شدم . ماندانا يك دختر فراري بود . خودش خاطرنشان كرد چندي پيشين در تيم تلگرامي با پسر جواني آشنا شده و با وعده ازدواج، پسر جوان ماندانا را به تهران كشانده، اما وقتي كه وي به تهران رسيده دوست تلگرامي‌اش ديگر گوشي تلفن وي را جواب نداده هست . دختر نوجوان كه با فرارش كليه پل‌ها را پشت سرش خراب كرده بود در ادامه محلي براي اقامت مي‌گشت كه درنهايت با پسري افغان پر اسم و رسم به سعيد كابلي آشنا گرديده بود . سعيد او را به گاراژ مخروبه آورده و پناه داده بود . پسر شيشه‌اي ادامه داد: در مدتي كه به اينجا مي‌آمدم با ماندانا آشنا و به او علاقه‌مند شدم . روز جاري براي مصرف مواد به گاراژ ديرين آمدم كه ناگهان سعيد كابلي به سمتم آمد و شروع به كتك زدن اينجانب كرد . سعيد مي‌گفت آنقدر كتكت ميزنم تا علاقه و عاشقي را فراموش كني . او من‌را كتك مي‌زد و من ياري مي‌خواستم . تا اينكه ماندانا وي را صدا زد و به طرفي كشاند تا با التماس او را راضي نمايد كه دست از رمز اينجانب بردارد . معتادان ديگر هم كه شاهد اين ماجرا بودند مرا فراري دادند . ولي سعيد كه از داستان مطلع شد به تعقيب اينجانب پرداخت و . . . 
طرز تهيه و تنظيم مرغ ترش، غذاي محلي گيلان دانلود «تنگه ابوقريب»؛ شايسته ترين فيلم سي و ششمي جشنواره فجر شاسي‌بلند اقتصادي جك، يك سري ميليون تومانه؟ خريد پاوربانك، فقط نصف بها از ديجي كالا(فقط امروز) رئيس دليل شركت هفت تپه متواري هست !؟ / حقيقت چيست؟ شكنجه‌هاي خشن در مخوف ترين زندان‌ سياسي دنيا ! دوربين دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را تصويب كرد ! اين مرد مي خواست اختشاش برپا كند / دستگيري عامل تكثير ويدئو درمقابل ناجا در ادامه اظهارت پسر شيشه‌اي مأموران به تحقيق از مرد افغان پرداختند . سعيد كابلي در تحقيقات اول گفت: اين گاراژ مخروبه هست زيرا جايي براي خوابيدن نداشتيم و توان پرداخت اجاره خانه هم نداشتيم اينجانب و يك عدد از دوستانم شب‌ها در گاراژ مي‌خوابيم . چند وقت پيشين با ماندانا آشنا شدم . براي آنكه اتفاقي براي او نيفتد ماندانا را به گاراژ آوردم اما آن‌گاه از مدتي متوجه شدم كه او با بهرام دوست گرديده مي باشد و به بهانه‌هاي گوناگون از من پول مي‌گرفت و به بهرام مي‌داد . اينجانب هم كه از اين قصه باخبر شدم براي انتقامگيري او را كتك زدم . در قدم بعدي كارآگاهان به بازرسي از گاراژ مخروبه پرداختند . البته مأموران تعداد متعددي وسايل و گوشي‌هاي سرقتي در محل پيدا كردند و همين مسأله سبب شد تا توشه ديگر به سراغ سعيد كابلي بروند . مجرم اين توشه به سرقت‌هاي سريالي گوشي گوشي تلفن يار با همدستي يك عدد از دوستانش اعتراف كرد . به امر بازپرس بهشتي از شعبه دوم دادسراي ويژه سرقت، همدست سعيد نيز كه مردي افغان بود بازداشت شد و تحقيقات در ارتباط با شناسايي مالباخته‌ها و سرقت‌هاي احتمالي ديگر اين باند ادامه داراست . 
گفت‌و‌گو با متهم سرقت‌ها را چطور انجام مي‌دادي؟ اينجانب و همدستم كه وي هم افغان ميباشد سوار بر موتورسيكلت در خيابان‌هاي پايتخت پرسه مي‌زديم . تخصص ما سرقت گوشي‌هاي آيفون بود، چرا كه سيستم امنيتي آن ها بالاست و در كشور ايران سرقت آن‌ها به درد نمي خورد . ولي گوشي‌ها را به يك سري نفر از نيز ولايتي هايمان كه قاچاق بر هستند و مدام به افغانستان مي‌روند، مي‌داديم و در ازايش مواد يا اين كه پول مي‌گرفتيم . 
درون مخفيگاهتان وسايل سرقتي ديگري هم كشف شد؟ گاراژ را ما پيدا كرديم . آن‌گاه هم به معتادان گفتيم كه مي‌توانند آنجا را پاتوق مصرف موادشان نمايند . از اين كه آن‌ها در گاراژ مواد مي‌كشيدند پولي نمي‌گرفتيم البته خب وسايل سرقتي را از آنها مي‌گرفتيم و به جايش مواد به آن‌ها مي‌داديم . گهگاه اوقات نيز به آن‌ها پيشنهاد مي‌داديم كه گوشي آيفون برايمان سرقت كنند . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


چه بازه ميباشد اين كار را انجام مي‌دهي؟ 8 ماهي مي گردد . البته هيچ گاه تاءمل نمي‌كرديم دعوا راز يك دختر باعث شود دستگير شويم


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۱:۵۵ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :