پايگاه خبري و تحليلي پايگاه خبري و تحليلي .

پايگاه خبري و تحليلي

سارق حرفه اي با ۳۳ فقره سرقت در بجنورد دستگير شد

بجنورد- فرمانده انتظامي خراسان شمالي از دستگيري سارق محتويات ماشين و موتورسيكلت با ۳۳ فقره سرقت در بجنورد خبر بخشيد . 

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي
به گزارش خبرگزاري مهر، سردار عليرضا مظاهري اظهار كرد: در پي اعلام وقوع يكسري فقره سرقت داخل ماشين و موتورسيكلت دريكي از شهرك هاي بجنورد مراتب در دستور كار، كارآگاهان پليس درايت خراسان شمالي قرار گرفت . 
مظاهري افزود: با قراين و شواهد جان دار و چك سرقت هاي انجام شده و بر مبنا خبرها واصله معلوم شد شخصي كه از سارقان سابقه دار بوده و در سال سه سطح به اتهام سرقت منزل و داخل ماشين بازداشت و به مراجع قضايي معرفي گرديده با هوشياري و تيزبيني ماموران دستگير و به پايگاه انتظامي منتقل شد . 
وي با بيان اين كه دزد در تحقيقات اوليه در كلانتري به ۱۶ فقره سرقت باطن اتومبيل اعتراف كرد، تصريح كرد: مجرم پس از تشكيل پرونده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد . 
اين جايگاه ارشد انتظامي در خراسان شمالي، گفت: در ادامه تحقيقات ماموران مشخص و معلوم شد سرقت هاي متعددي از سوي دزد انجام شده و با اعتنا به سوابق دار بودن مجرم كارآگاهان پليس درايت طي درخواستي از منزلت قضايي، جنايتكار را براي انجام تحقيقات تكميلي تحويل گرفتند . 
مظاهري بيان كرد: با اعتنا به اينكه هنگام دستگيري تبهكار يك دستگاه موتورسيكلت از او كشف شده بود با تحليل دقيق خيس بدون چاره لب به اعتراف گشود و در آغاز به ارتكاب پنج فقره سرقت موتورسيكلت و انتقال آن ها به روستاي محل سكونت خود و فروش به اهالي قريه اعتراف كرد كه يك عدد از مالخران در اين رابطه دستگير و از وي نيز دو دستگاه موتورسيكلت كشف شد و در پژوهش ها انجام شده از مالخر مشخص و معلوم شد جنايتكار در سطح آبادي تعداد زيادي موتورسيكلت مسروقه را به فروش رسانده مي‌باشد . 
او ادامه داد: به منظو پيگيري پرونده دزد رشته اي طي هماهنگي قضايي، دو گروه از مأموران به روستاي سكونت سارق اعزام و با همياري مجرم و مالخر تعداد هشت دستگاه موتورسيكلت سرقتي كشف كه پس از انجام اقدامات كارشناسي احراز اصالت، مسروقه بودن آن ها محرز و در بازرسي از خانه پدري تبهكار چندين فقره چك، كارت عابر بانك و . . . كشف كه پس از آناليز هاي لازم مشخص و معلوم شد از درون اتومبيل سرقت شده اند . 
فرمانده انتظامي خراسان شمالي تصريح كرد: پس از تكميل تحقيقات پليسي دزد حرفه اي در غايت به ۳۳ فقره سرقت موتورسيكلت و محتويات اتومبيل اعتراف كرد و به مراجع قضايي معرفي شد . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۸:۱۸ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :