پايگاه خبري و تحليلي پايگاه خبري و تحليلي .

پايگاه خبري و تحليلي

جنگ خونين بهرام و سعيد كابلي براي به دست آوردن دختر فراري

رويدادها ركنا: دوئل عشقي دو مرد در يكي از خيابان‌هاي تهران سر سرقت‌هاي سريالي افغان‌ها را فاش كرد . 

 

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


نزاع خونين بهرام و سعيد كابلي براي به دست آوردن دختر فراري+ عكس يك‌سري روز گذشته مأموران پليس، هنگام گشت در يك عدد از خيابان‌هاي محدوده خاوران مرد جواني را با رمز و صورت خونين ديدند . وي كه به سختي مي‌توانست راه برود در اكنون فرار و گريز از دست يكسري مرد افغان بود كه تعقيبش مي‌كردند . مأموران فورا مردان افغان را بازداشت كرده و در اوليه گام به تحقيق از مرد زخمي پرداختند . او در تحقيقات گفت: اينجانب معتادم و از آنجايي كه اين گاراژ مخروبه پاتوق معتادان ميباشد براي مصرف مواد به اينجا مي‌آيم . يك سري هفته قبل كه به اينجا آمدم با دختر 16 ساله‌اي به‌ نام ماندانا آشنا شدم . ماندانا يك دختر فراري بود . خودش خاطرنشان كرد چندي پيشين در تيم تلگرامي با پسر جواني آشنا شده و با وعده ازدواج، پسر جوان ماندانا را به تهران كشانده، اما وقتي كه وي به تهران رسيده دوست تلگرامي‌اش ديگر گوشي تلفن وي را جواب نداده هست . دختر نوجوان كه با فرارش كليه پل‌ها را پشت سرش خراب كرده بود در ادامه محلي براي اقامت مي‌گشت كه درنهايت با پسري افغان پر اسم و رسم به سعيد كابلي آشنا گرديده بود . سعيد او را به گاراژ مخروبه آورده و پناه داده بود . پسر شيشه‌اي ادامه داد: در مدتي كه به اينجا مي‌آمدم با ماندانا آشنا و به او علاقه‌مند شدم . روز جاري براي مصرف مواد به گاراژ ديرين آمدم كه ناگهان سعيد كابلي به سمتم آمد و شروع به كتك زدن اينجانب كرد . سعيد مي‌گفت آنقدر كتكت ميزنم تا علاقه و عاشقي را فراموش كني . او من‌را كتك مي‌زد و من ياري مي‌خواستم . تا اينكه ماندانا وي را صدا زد و به طرفي كشاند تا با التماس او را راضي نمايد كه دست از رمز اينجانب بردارد . معتادان ديگر هم كه شاهد اين ماجرا بودند مرا فراري دادند . ولي سعيد كه از داستان مطلع شد به تعقيب اينجانب پرداخت و . . . 
طرز تهيه و تنظيم مرغ ترش، غذاي محلي گيلان دانلود «تنگه ابوقريب»؛ شايسته ترين فيلم سي و ششمي جشنواره فجر شاسي‌بلند اقتصادي جك، يك سري ميليون تومانه؟ خريد پاوربانك، فقط نصف بها از ديجي كالا(فقط امروز) رئيس دليل شركت هفت تپه متواري هست !؟ / حقيقت چيست؟ شكنجه‌هاي خشن در مخوف ترين زندان‌ سياسي دنيا ! دوربين دستگاه خودپرداز تجاوز به زن شوهردار را تصويب كرد ! اين مرد مي خواست اختشاش برپا كند / دستگيري عامل تكثير ويدئو درمقابل ناجا در ادامه اظهارت پسر شيشه‌اي مأموران به تحقيق از مرد افغان پرداختند . سعيد كابلي در تحقيقات اول گفت: اين گاراژ مخروبه هست زيرا جايي براي خوابيدن نداشتيم و توان پرداخت اجاره خانه هم نداشتيم اينجانب و يك عدد از دوستانم شب‌ها در گاراژ مي‌خوابيم . چند وقت پيشين با ماندانا آشنا شدم . براي آنكه اتفاقي براي او نيفتد ماندانا را به گاراژ آوردم اما آن‌گاه از مدتي متوجه شدم كه او با بهرام دوست گرديده مي باشد و به بهانه‌هاي گوناگون از من پول مي‌گرفت و به بهرام مي‌داد . اينجانب هم كه از اين قصه باخبر شدم براي انتقامگيري او را كتك زدم . در قدم بعدي كارآگاهان به بازرسي از گاراژ مخروبه پرداختند . البته مأموران تعداد متعددي وسايل و گوشي‌هاي سرقتي در محل پيدا كردند و همين مسأله سبب شد تا توشه ديگر به سراغ سعيد كابلي بروند . مجرم اين توشه به سرقت‌هاي سريالي گوشي گوشي تلفن يار با همدستي يك عدد از دوستانش اعتراف كرد . به امر بازپرس بهشتي از شعبه دوم دادسراي ويژه سرقت، همدست سعيد نيز كه مردي افغان بود بازداشت شد و تحقيقات در ارتباط با شناسايي مالباخته‌ها و سرقت‌هاي احتمالي ديگر اين باند ادامه داراست . 
گفت‌و‌گو با متهم سرقت‌ها را چطور انجام مي‌دادي؟ اينجانب و همدستم كه وي هم افغان ميباشد سوار بر موتورسيكلت در خيابان‌هاي پايتخت پرسه مي‌زديم . تخصص ما سرقت گوشي‌هاي آيفون بود، چرا كه سيستم امنيتي آن ها بالاست و در كشور ايران سرقت آن‌ها به درد نمي خورد . ولي گوشي‌ها را به يك سري نفر از نيز ولايتي هايمان كه قاچاق بر هستند و مدام به افغانستان مي‌روند، مي‌داديم و در ازايش مواد يا اين كه پول مي‌گرفتيم . 
درون مخفيگاهتان وسايل سرقتي ديگري هم كشف شد؟ گاراژ را ما پيدا كرديم . آن‌گاه هم به معتادان گفتيم كه مي‌توانند آنجا را پاتوق مصرف موادشان نمايند . از اين كه آن‌ها در گاراژ مواد مي‌كشيدند پولي نمي‌گرفتيم البته خب وسايل سرقتي را از آنها مي‌گرفتيم و به جايش مواد به آن‌ها مي‌داديم . گهگاه اوقات نيز به آن‌ها پيشنهاد مي‌داديم كه گوشي آيفون برايمان سرقت كنند . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


چه بازه ميباشد اين كار را انجام مي‌دهي؟ 8 ماهي مي گردد . البته هيچ گاه تاءمل نمي‌كرديم دعوا راز يك دختر باعث شود دستگير شويم


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۹:۴۱:۵۵ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

اقدام بي‌سابقه عربستان براي تعيين سفير

مبادرت بي‌سابقه عربستان براي انتخاب سفير منابع آگاه در رياض از انتخاب مديريت كانال العربيه به تيتر سفير ايالات متحده عربي در امارات خبر دادند . مبادرت بي‌سابقه عربستان براي گزينش سفير به گزارش افكارنيوز، تارنما ارم نيوز به نقل از تعدادي منشاء آگاه در ايالات متحده عربي نوشت: رياض چشم به راه موافقت حكومت امارات با گزينش تركي الدخيل، مدير شبكه‌هاي العربيه و العربيه الحدث به عنوان سفير عربستان در ابوظبي مي‌باشد . 
قرار ميباشد كه الدخيل جانشين محمد بن عبدالرحمن البشر شود كه فوريه قبل از منصب خويش استعفا كرده بود . 

 

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


اين منابع افزودند: تركي الدخيل زمينه تأييد مقامات اماراتي مي باشد چرا كه وي به عامل فعاليت در شبكه العربيه كه از دبي پخش مي‌شود، بازه طولاني در امارات اقامت داشته و روابط خير و خوبي با اين مقامات دارااست . 
يكسري منبع ديگر نيز از انتخاب مشار الذايذي، ستون‌نويس خبر نامه "الشرق الاوسط" به عنوان جانشين الدخيل در شبكه العربيه خبر دادند . 
تركي الدخيل نويسنده و رونامه‌نگار سعودي در نهاد هاي متعلق به حكومت ايالات متحده عربي سمت‌هاي متعددي داشته و از سال ۲۰۱۵ تا به امروز مديركل كانال العربيه و العربيه الحدث بوده مي‌باشد كه بازوي تبليغاتي خويشان سعودي محسوب ميشوند . 

 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۵:۵۰ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

واكنش جالب خواننده معروف به شايعه فوتش

واكنش جالب خواننده معروف به شايعه فوتش محمدحسين رنجبران مدير كل ارتباط ها عمومي سازمان صداوسيما با تكثير پستي در اكانت كاربري اينستاگرام خود چهره اي از محمد گلريز خواننده سرود‌هاي انقلابي و خاطره انگيز منتشر كرد . رنجبران در توضيحات پست خود به شنيدن خبر درگذشت اين خواننده از زبان يكي از بزرگان ميدان فرهنگ وتمدن ميهن اشاره كرد . وي در ادامه اين پست درباره پيگيري اين خبر توضيح داد و نوشت شايعه‌اي بيش كمبود . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

به گزارش پندار آنلاين: رنجبران در اينستاگرام نوشت: «در گيرو دار ماجراي كيش بودم كه حدود ساعت يك بعدازظهريكي از بزرگان ميدان تمدن ميهن با گوشي همراهم تماس گرفت و گفت::" آقاي رنجبران آقاي گلريز رو كه خبر داريد؟! " گفتم:" نه، چي شده؟ " گفت::" متاسفانه به رحمت خداوند رفته و خانواده‌اش دارا هستند پيگيري ميكنند براي تدفين در قطعه هنرمندان، اما كارشون به مشكل خورده به اينجانب خبردادند گفتم اينجانب به آقاي رنجبران ميگم پر سرعت پيگيري كنه . . . " عمده بخوانيد خيلي ناراحت شدم و گفتم:" به طبع پيگيري ميكنم خيالتون آسوده باشه . . . " از اونجا كه به اين عزيز خيلي اعتماد داشتم پرسرعت به بچه‌ها گفتم خبرش و تسليت اداره كل روابط همگاني صدا وسيما رو فراهم كنند و چه بسا به مديركل پخش اخبار هم خبردادم براي ساعت چهارده تصوير اضطراري رو آماده كنه و ازطرفي نيز به حميد خواجه نژاد مديريت روابط عمومي سيما گفتم پيگيرقطعه هنرمندان باشه و ولي شماره تلفن خانه آقاي گلريز رو هم برام بفرسته . . . پر سرعت تلفن منزل آقاي گلريزر و ارسال كرد و نيز با اين‌كه روز جاري خيلي درگير بودم گوشي تلفن منزل‌شون رو گرفتم آقايي موبايل رو برداشت و سلام وعليك كردم؛ "منزل آقاي گلريز؟ " آري بفرماييد . . . ببخشيد اينجانب رنجبران هستم از صدا وسيما تسليت ميگم خدمتتون خيلي خبر اندوهگين كننده‌اي بود و . . . آقاي . . . گفتند كه شما به دنبال كار‌هاي قطعه هنرمندان مي‌باشيد من درخدمتتون هستم واقعا ايشون براي ما عزيز بودن و . . . مخلوق پروردگار گفت::" ببخشيد مگه چي شده؟! " گفتم: " مگر آقاي گلريز فوت نشده اند؟! " زد زيرخنده و گفت::" آقاي رنجبران اينجانب خودم هستم گلريزم الحمد الله تندرست هستم هنوز و خنده . خودم هم كلي خنديدم و البته خدارا شكر كردم:" آقاي گلريز خدا را شكر انشاالله كه مدام تندرست باشيد . . . " به سرعت جلوي تكثير خبررو گرفتم و به بچه‌هاي پخش اخبارهم زنگ زدم و البته سريع به آن بزرگ عرصه فرهنگ و تمدن زنگ زدم و شكايت كردم وي نيز كلي خنديد و عذرخواهي كرد و گفت: يك نفر ديگه اين خبر رو بهش داده بوده و شرايط كنوني بهش زنگ مي‌زنم و برخورد ميكنم . . . خلاصه كلي خنديديم در اين روز سخت» . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۱ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۵۴:۱۴ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

كساني كه واحد علوم و تحقيقات را در ارتفاع ۱۸۰۰ متري ساختند مقصرند

كساني كه واحد علم ها و تحقيقات را در طول ۱۸۰۰ متري ساختند مقصرند عضو شوراي مركزي سازمان اسلامي دانشجويان ايران با اشاره به حادثه علم ها و پژوهش ها گفت: تقصير‌كار كليدي اين واقعه آنهايي‌ ميباشند كه دانش كده را غيرمجاز و در ارتفاع بالاتر از ۱۸۰۰ متر با جاده‌اي ناامين ساختند . 

 پايگاه خبري و تحليلي

مرجع اخبار رسمي


كساني كه واحد علوم و پژوهش ها را در ارتفاع ۱۸۰۰ متري ساختند مقصرند محمدامين دلفاردي عضو شوراي مركزي اتحاديه اداره اسلامي دانشجو يان ايران (سادا) در گفت‌وگو با خبر نگار سياسي خبرگزاري فارس، گفت: واقعه دلخراش و جانگداز واژگوني اتوبوس دانشجوها علم ها پژوهش ها دانشكده آزاد كه به جان به زانو در آوردن و آسيب ديده شدن يك سري از دانشجو يان عزيزمان سبب ساز شد، موجب تاثر و تالم مضاعف هست و از همين جا به خانواده با شخصيت و عذاب چشم اين حادثه ديدگان و جامعه دانشگاهي به خصوص دانش گاه آزاد اسلامي تسليت عرض مي‌كنيم . 

 

پايگاه خبري و تحليلي

مرجع اخبار رسمي


او ضمن آرزوي سلامتي براي مصدومان اين رخداد ادامه داد: باگذشت تعدادي روز از اين واقعه دردناك بعضي جريانات و افراد سوخته به دنبال سوء استفاده سياسي از رخداد دلخراش مرگ دانشجو يان عزيزمان و سوءاستفاده بي شرمانه از خون اين درگذشتگان براي احياي خويش و برگشت دوباره به توان ميباشند و بي شرمانه دست پيش گرفته اند كه پس نيفتند . 
اين فعال دانشجويي تاكيد كرد: تقصير‌كار داراي اهميت اين رخداد كساني مي‌باشند كه با ساخت و ساز غيرمجاز در ارتفاع فراتر از ۱۸۰۰ متر، غصب ارضي ملي و ساخت جاده غير ايمن و غير اصولي باعث ايجاد چنين واقعه اي شدند و مسلما رفتار و اقدامات آنها به هيچ وجه رافع مسئوليت براي آن ها نمي شود . 
وي تاكيد كرد: از اين رو از مديران و مسئولان دانش كده آزاد اسلامي خواهشمندم كه با هوشياري و بصيرت اذن ماهي گيري از آب گل آلود را به اين اشخاص مجهول و الحال ندهند و با شكايت از مديران كهن و سازندگان كالج متخلفين اين اتفاق را به سزاي اعمالشان رسانده و دست اين افراد را از مجموعه دانشكده آزاد اسلامي كوتاه كنند چرا كه اين افراد با دسيسه و سوءاستفاده ابزاري از احساسات دانشجويان و مردمان و جريحه دار كردن عاطفه ها دانشجو يان همت به نا آهسته كردن فضاي دانش گاه دارند . 

 

پايگاه خبري و تحليلي

مرجع اخبار رسمي


دلفاردي اظهار داشت: از دانشجوها و نيز سنگران دانشگاه آزادي خود خواهشمندم كه با بينايي خود زير تاثير جريان سازي‌هاي اين اشخاص سواستفاده گر قرار نگيرند و ان شا الله همينگونه كه شاهد بوده ايم با بازخورد قاطع مسولين دانشگاه مقصرين رخداد به سزاي اعمال خويش برسند . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۰:۱۳ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

جمهوري اسلامي: اين خطر وجود دارد كه مردم باديدن رديف‌هاي اعتباري حوزه در بودجه كمك خود را به حوزه قطع كنند

به گزارش اقتصادنيوز در منتخب از اين يادداشت آمده است:يك نمونه از حركت‌هاي مخفي در بودجه، سازمانهاي پرتعدادي ميباشند كه در حوزه‌هاي علميه در سال‌هاي آنگاه از انقلاب اسلامي راز برآورده‌اند و هر مورد يا اين كه رديف دارا هستند و يا اين كه زيرمجموعه رديف‌هاي ديگر هستند . چه بسا وجود اين نهادهاي فرهنگي، آموزشي و پژوهشي حتمي باشد ولي نكته داراي اهميت اينست كه حوزه‌هاي علميه با تمام اجزاء و زيرمجموعه‌هايشان نبايد به دولت وابسته باشند .

 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

 

تاكيد مكرر امام ‌خميني و مراجع تقليد بر ضرورت استقلال حوزه‌هاي علميه به همين نكته نظر دارد . ترديدي نمي‌باشد كه حوزه علميه و ارگانهاي مرتبط با آن صرفا در صورتي مي‌توانند استقلال خود را مراقبت نمايند كه با بودجه خودشان كه داوطلبانه توسط مردم تامين مي‌شود ارتزاق كنند و ميزان دارايي دولتي، آن ها را وابسته، تابع و قابل انعطاف و تغيير‌و تحول در برابر سياست‌هاي دولت و حاكميت توشه مي آورد و اين خطر بزرگي براي رجال آئين مي‌باشد .خطر بزرگ‌تر اينست كه با متعلق شدن حوزه‌هاي علميه به بودجه‌هاي دولتي، ارتباط مردم با حوزه‌ها به‌تدريج قطع ميشود و روزي فرا خواهد رسيد كه مردمان احساس ميكنند ضرورتي ندارد به حوزه‌هاي علميه و نهاد هاي شرعي كمك مالي نمايند . در چنان وضعيتي حامي مردمي هزارساله حوزه‌هاي علميه از ميان مي رود و نهاد مهمي كه در ارتفاع قرن ها به دليل ارتباط تنگاتنگ با مردمان توانست غيروابسته بماند و صراط بدون واسطه آئين را طي كند و آن را به نسل‌هاي بعدي منتقل نمايد و با توكل بر استقلال خود توانست با قدرت‌هاي ظالم و حاكميت‌هاي طاغي رويارويي كند، فلسفه وجودي خويش را از دست مي‌دهد . هم‌اكنون اگرچه ممكن است افراد و نهادهايي در حوزه‌هاي علميه از اينكه از پستان دولت و حاكميت ارتزاق مي‌نمايند خشنود باشند اما اگر آينده‌نگر باشند و به پشتوانه هزارساله خود نگاه كنند، به اين نتيجه خواهند رسيد كه رويه صحت را در پيش نگرفته‌اند و هرچه اين راه را بيشتر ادامه دهند بخش اعظم به خود و نهاد هاي فقاهتي لطمه وارد خواهند كرد . 
اين روزنامه در ادامه نوشت:در بيرون از حوزه‌هاي علميه نيز شركت ها و نهادهايي وجود دارا هستند كه يا اين كه ضرورتي براي ادامه كار آنان نميباشد و يا اين كه ميتوانند بودجه‌هاي فعلي را به نصف يا كمتر از نصف تقليل دهند تا با اين صرفه‌جويي‌ها مشكل ها عمومي، مساله معيشتي و نيازهاي فوري و اضطراري جامعه حل شود . حادثه‌ آتش‌سوزي در يك مدرسه زاهدان و جان شكست دادن چهار دانش‌آموز در آن حادثه، در آستانه ارائه ميزان دارايي كل مملكت به مجلس اين هشدار را مي بايست با خويش داشته باشد كه دولت و نمايندگان مجلس قبول كنند كه اختصاص بودجه به اكثري از موارد غيرضروري در شرايطي كه بسياري از دبستان‌ها فاقد تجهيزات نخستين ميباشند و حتي در اكثري از نقاط محروم مكتب و كلاس وجود ندارد، يك گناه نابخشودني مي باشد .نمايندگان مجلس، از فرصتي كه دارا‌هستند براي دوري از حركت‌هاي پنهان در ميزان دارايي استعمال نمايند و قدم اول را براي شفاف‌سازي بردارند و اثبات نمايند كه نمايندگان واقعي مردم ميباشند . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۵۴:۰۹ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

روسيه از پسر معمر القذافي حمايت كرد

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از پايگاه النشره، روسيه از «سيف الاسلام قذافي» فرزند «معمر القذافي» ديكتاتور ليبي حمايت كرد . 
بر پايه اين گزارش، «ميخائيل بوگدانوف» نائب رئيس وزير امور خارجه روسيه در سخناني گفت: نمي بضاعت و توان هيچ كس را از شركت در همه پرسي محروم كرد و سيف الاسلام قذافي گوشه اي از فرآيند سياسي در ليبي ميباشد . 

 

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


بوگدانوف افزود: ما از كليه در ليبي حمايت مي كنيم و با تمام گروه هاي موجود در غرب و جنوب شرقي اين كشور در تماس هستيم . 
كمتر از يك ماه پيش نيز، نماينده سيف الاسلام با ميخائيل بوگدانف نائب رئيس وزير خارجه روسيه ديدار و از وي خواهان ايفاي نقش پررنگ‌تر روسيه در ليبي گرديده بود . 
اين در حالي هست كه «سيف الاسلام قذافي» پسر معمر قذافي ديكتاتور قديمي ليبي با ارسال نامه‌اي به ولاديمير پوتين، رئيس جمهور روسيه خواستار جلب حمايت او شده است . 
از محتواي اين نامه جزئياتي منتشر نشده، اما به لحاظ مي‌رسد فرزند قذافي خواهان حمايت پوتين براي به توان رسيدن خود در ليبي شده هست . 
پيش از اين بلومبرگ با استناد به كارشناسان سازمان ملل گفته بود كه مانعي براي شركت سيف الاسلام قذافي در همه پرسي سراسري ليبي كه قرار ميباشد بوسيله اداره ملل در سال ۲۰۱۹ برگزار شود، وجود ندارد . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۳:۵۰ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

احتمال ركود اقتصادي آمريكا به بالاترين سطح در دوره رياست جمهوري ترامپ رسيد

وب سايت طلا و جواهرات : نو ترين نظرسنجي سي ان بي سي نشان مي دهد كه احتمال وقوع بيحركتي اقتصادي در ايالات متحده به بيشينه و كمينه دما سطح خويش در زمان رياست جمهوري ترامپ رسيده است . به گزارش سي ان بي سي، جديد ترين نظرسنجي حاكي مي باشد كه احتمال بيحركتي اقتصادي در ايالات متحده به بيشينه و كمينه ي دما حد در زمان سر گروهي جمهوري ترامپ ارتقاء يافته مي‌باشد .

 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

 

 

ميزان رضايت همگاني از تلاش اقتصادي دولت ترامپ به شدت كاهش داشته و كارشناسان پيش بيني خويش نسبت به رويش اقتصادي آمريكا را كاهش داده اند . 
بر اساس اين گزارش نظرسنجي نشان مي دهد كه احتمال وقوع بيحركتي اقتصادي در آمريكا طي 12 ماه آتي به 23 درصد ارتقا يافته مي باشد . اين رقم در نظرسنجي پيشين 19 درصد اعلام شده بود . اين بيشينه و كمينه دما ركورد در دوره سر كردگي جمهوري ترامپ به شمار مي رود . 
12 درصد كمپاني كنندگان در اين نظرسنجي اعلام كرده اند كه فدرال رزرو آمريكا پس از افزايش نرخ فايده در جلوس كرد دسامبر، نرخ بهره را تا اكتبر سال آينده مجددا كاهش خواهد بخشيد . 
52 درصد شركت كنندگان در نظرسنجي از كارايي اقتصادي دولت ترامپ ابراز رضايت كرده اند كه اين رقم 14 درصد كمتر از نظرسنجي پيشين مي باشد . 
67 درصد پاسخگويان در اين نظرسنجي نيز پيش بيني مي كنند كه مذاكرات تجاري فعلي دربين آمريكا و چين تا نخستين مارس آتي به نقطه نهايي خواهد رسيد . 
برآوردها نشان مي دهد كه رويش اقتصادي آمريكا در سال 2019 ميلادي به 2 .3 درصد و در سال 2020 هم به كمتر از 1 .8 درصد خواهد رسيد . اين رقم امسال احتمالا به فراتر از 3 درصد مي برسد . a


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۱۴:۴۰ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

چرا مردم ديگر خودروي دو گانه سوز دوست نئدارند؟

ساخت خودروي دوگانه سوز كاهش پيدا كرده و به حيث ميرسد كه بخت همگاني به آن كمتر است . به گزارش خبر فوري، رئيس هيات مديره انجمن CNG اظهار داشت: خودروسازان طي سه سال قبل و شش ماه نخست سال روان استقبال خير از توليد خودروهاي دوگانه سوز نداشتند و طي اين دوران شاهد كاهش رشد ايجاد خودروهاي CNG هستيم . 

 

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

 


اردشير دادرس در ادامه افزود: اميد‌وار‌يم خودروسازان در جهت حفظ منافع ملي ميهن و با صرفه سازي مصرف سوخت اقداماتي انجام دهند تا ارتقا مصرف بنزين و پيمايش بيش از شاخص هاي استاندارد ماشين با دوگانه سوز شدن خودروها جبران شود تا كمكي به نگهداري منافع همگاني و ثروت ملي ميهن شود . 
وي گفت: در حالي ايجاد خودروهاي دوگانه سوز به كمتر از 100 هزار اتومبيل رسيده كه طي يك ده سال قبل تا مرز بالاي 500 هزار ماشين نيز رسيده ايم كه اين كاهش آمار توليد به ادله عدم اقبال و عزم خودروسازان براي توليد خودروهاي دوگانه سوز است لذا ميبايست با ورود روساي سه قوه، توسعه خودروهاي CNG سوز روند قبلي خود را پيدا كند . 
دادرس اذعان داشت: طبق برنامه ريزي هاي چهره گرفته ميبايست 25 درصد از سبد اتومبيل به دوگانه سوزها اختصاص يابد كه درصد فراوان مطلوبي هست ولي متاسفانه با عدم رعايت اين درصد به وسيله خودروسازان در حال حاضر كمتر از 10 درصد خودروي دوگانه سوز ايجاد مي شود . 
مديريت هيات مديره انجمن CNG كشور خاطر نشان كرد: طبق تبصره ماده 12 قانون رفع موانع ايجاد چنانچه خودروساز به ازاي هر ليتر بنزين در حمل كننده هاي انرژي صرفه جويي كند در مقابل دولت موظف هست مبالغي تحت تيتر صرفه جويي و بهينه سازي مصرف سوخت پرداخت نمايد ولي خودروسازان از اين بسته هاي حمايتي به صحت به كارگيري نمي كنند . 
او درپايان گفت: در درحال حاضر حاضر 95 درصد از آژانس ها و بيش از 70 درصد از حمل و نقل همگاني دوگانه سوز هستند كه اين آمار توفيق دوچندان خوبي براي ناوگان حمل ونقل شهري و برون شهري هست . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۷:۳۸ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

چرا مردم ديگر خودروي دو گانه سوز دوست نئدارند؟

ساخت خودروي دوگانه سوز كاهش پيدا كرده و به حيث ميرسد كه بخت همگاني به آن كمتر است . به گزارش خبر فوري، رئيس هيات مديره انجمن CNG اظهار داشت: خودروسازان طي سه سال قبل و شش ماه نخست سال روان استقبال خير از توليد خودروهاي دوگانه سوز نداشتند و طي اين دوران شاهد كاهش رشد ايجاد خودروهاي CNG هستيم . 

 

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي

 


اردشير دادرس در ادامه افزود: اميد‌وار‌يم خودروسازان در جهت حفظ منافع ملي ميهن و با صرفه سازي مصرف سوخت اقداماتي انجام دهند تا ارتقا مصرف بنزين و پيمايش بيش از شاخص هاي استاندارد ماشين با دوگانه سوز شدن خودروها جبران شود تا كمكي به نگهداري منافع همگاني و ثروت ملي ميهن شود . 
وي گفت: در حالي ايجاد خودروهاي دوگانه سوز به كمتر از 100 هزار اتومبيل رسيده كه طي يك ده سال قبل تا مرز بالاي 500 هزار ماشين نيز رسيده ايم كه اين كاهش آمار توليد به ادله عدم اقبال و عزم خودروسازان براي توليد خودروهاي دوگانه سوز است لذا ميبايست با ورود روساي سه قوه، توسعه خودروهاي CNG سوز روند قبلي خود را پيدا كند . 
دادرس اذعان داشت: طبق برنامه ريزي هاي چهره گرفته ميبايست 25 درصد از سبد اتومبيل به دوگانه سوزها اختصاص يابد كه درصد فراوان مطلوبي هست ولي متاسفانه با عدم رعايت اين درصد به وسيله خودروسازان در حال حاضر كمتر از 10 درصد خودروي دوگانه سوز ايجاد مي شود . 
مديريت هيات مديره انجمن CNG كشور خاطر نشان كرد: طبق تبصره ماده 12 قانون رفع موانع ايجاد چنانچه خودروساز به ازاي هر ليتر بنزين در حمل كننده هاي انرژي صرفه جويي كند در مقابل دولت موظف هست مبالغي تحت تيتر صرفه جويي و بهينه سازي مصرف سوخت پرداخت نمايد ولي خودروسازان از اين بسته هاي حمايتي به صحت به كارگيري نمي كنند . 
او درپايان گفت: در درحال حاضر حاضر 95 درصد از آژانس ها و بيش از 70 درصد از حمل و نقل همگاني دوگانه سوز هستند كه اين آمار توفيق دوچندان خوبي براي ناوگان حمل ونقل شهري و برون شهري هست . 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۷:۲۸ توسط:پايشگر نيوز موضوع:

آماده‌باش كامل آمريكايي‌ها براي رزمايش سپاه فرمانده نيروي زميني سپاه

آماده‌باش كامل آمريكايي‌ها براي رزمايش سپاه فرمانده نيروي زميني سپاه

 

از عكس العمل آمريكايي‌ها به برگزاري اين رزمايش نيز خبر اعطا كرد . وي اذعان كرد كه «آمريكا از خوف رزمايش سپاه به دست و پا افتاده و به تمامي نيروهايش در منطقه مهيا باش بدون نقص داده است» . آماده‌باش بي نقص آمريكايي‌ها براي رزمايش سپاه به گزارش افكارنيوز، رزمايش فرستاده اعظم (ص) ۱۲ نيروي زميني سپاه از امروز در منطقه همگاني خليج فارس برگزار مي‌شود؛ رزمايشي كه به گفته سردار «محمد پاكپور» فرمانده نزسا، نسبت به رزمايش‌هاي قبل اين نيرو از ويژگي‌ها و خصوصيات متمايزي برخوردار مي‌باشد . 
يگان‌هاي حاضر در رزمايش در اين رزمايش كه با شعار «نمايش قدرت و امنيت پايدار در سايه هم بستگي ملي و ظرفيت‌سازي‌هاي نوين دفاعي» برگزار مي‌شود، يگان‌هاي برگزيده نيروي زميني سپاه اعم از عكس العمل سريع، نيروي مخصوص و تكاوري، پهپاد‌هاي رزمي و شناسايي، بالگرد‌هاي هجومي، ترابري و بارريز، جنگال، مكانيزه، واحد‌هاي مهندسي و تخريب، سيستم‌هاي در دست گرفتن و فرماندهي و همينطور ناو تيپ ذوالفقار حيطه يكم نيروي دريايي سپاه حضور خواهند داشت . 
فرآيند رزمايش اين رزمايش در دو تراز انجام مي‌شود كه در سطح اوليه ابتدا از شناور‌هاي مردمي براي پوشش استفاده مي شود و پس از آن غواص‌ها عمليات خويش را در مقابل موضع ها دشمن فرضي آغاز ميكنند . در ادامه نيز موج دوم عمليات آغاز خواهد شد كه نيرو‌هاي عمل‌كننده با به كار گيري از مهمات جنگي، رزمايش را ادامه مي دهند . 
اولين‌هاي رزمايش در رزمايش نبي اعظم (ص) ۱۲ براي او‌لين توشه از مين‌هاي ضد بالگرد استعمال خواهد شد و نيز براي او‌لين بار واحد‌هاي زرهي از شناور‌ها خارج شده و به سمت كنار دريا حركت مي كنند . 

 

 مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


ويژگي ممتاز رزمايش رزمايش فرستاده اعظم (ص) ۱۲ نيروي زميني سپاه براي نخستين توشه در تراز عملياتي «تهاجمي» اجرا مي‌شود؛ به اين مضمون‌ كه در صورتي‌كه دشمن بخواهد به تهديد و اعمال آن روي بياورد، نيرو‌هاي مسلح جمهوري اسلامي كشور‌ايران سراسر مهاجم و آفندي خواهند شد و هدف‌ها را در عمق جناح معاند تعقيب خواهند كرد . 
فرمانده نيروي زميني سپاه در همين زمينه گفته است: «دشمنان در محاسبات خويش بايستي اعتنا داشته باشند چرا كه دفاع ما تركيبي از آفند و پدافند مي‌باشد كه سبقه آفند آن از پدافند بيشتر است . آنان فكر نكنند كه در‌صورتي‌كه دستورالعمل ما دفاعي هست به معناي ايستادن ما پشت سنگر و دفاع است، اينگونه نمي باشد كه ما پشت سنگر خواهيم ايستاد تا آنها به ما حمله كنند» . 
عمليات‌هاي رزمايش «اجراي عمليات آبي- خاكي»، «سرپل گيري در ساحل»، «هجوم به حاشيه دريا و دفاع از آن» عمده‌ترين اجزاي اصلي رزمايش فرستاده اعظم (ص) ۱۲ هستند . سردار پاكپور با اشاره به اين اقدامات در حريان رزمايش گفت: «اين قابليت‌ها در يك سيستم رزمي به هم پيوسته و مشابه به صحنه‌هاي حقيقي و واقعي در رزمايش قضيه ارزيابي قرار خواهد گرفت» . 
فرمانده نيروي زميني سپاه روز قبلي با بيان اينكه در يك فرآيند ارتقاي فني و تاكتيكي در مورد سيستم‌هاي كنترل و فرماندهي رزمي هستيم كه در اين رزمايش آن ها را زمينه چك قرار خواهيم داد، گفته بود «دقت حريق ما در بازه دفاع مقدس مناسب نبود، از دهه هشتاد به آن گاه آغاز به فعاليت بر روي توجه آتش توپخانه كرديم كه امروز توپخانه نيروي زميني سپاه به گلوله‌ها و توپ‌هاي هوشمند مجهز گرديده است» . 

 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي


هدف رزمايش مهم ترين هدف رزمايش رسول اعظم (ص) ۱۲ به گفته سردار پاكپور «واقعي و ظريف كردن معادلات بازدارندگي و دفاعي جمهوري اسلامي ايران در دهان دشمن» ميباشد . كينه كه مزه ضرب شست‌هاي نيرو‌هاي داراي سلاح جمهوري اسلامي كشور ايران را يك سري و يكسري توشه طي سال ها اخير تجربه كرده است . 
واكنش ايالات متحده فرمانده نيروي زميني سپاه در نقطه پايان جلوس كرد خبري روز گذشته كه در قشم برگزار شد، از برخورد آمريكايي‌ها به برگزاري اين رزمايش نيز خبر بخشيد . او اعلام كرد كه «آمريكا از واهمه رزمايش سپاه به دست و پا افتاده و به همگي نيروهايش در حيطه آماده باش كامل داده است» . 

مرجع اخبار رسمي

پايگاه خبري و تحليلي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ دى ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۰:۰۷ توسط:پايشگر نيوز موضوع: